Hogyan valósul meg?
Az alábbiakban számíthatsz rám:
- Marketingelemzés, amelynek során átbeszéljük jelenlegi piaci helyzeted, az általad alkalmazott marketing eszközöket és azok eredményét.
- Elemzést készítünk a versenytársakról.
- Együtt meghatározzuk az elérendő célokat a social media területén.
- Meghatározzuk a közösségi médiában megcélzott csoportokat.
- Kiválasztjuk a márkádhoz leginkább passzoló csatornákat.
- Meghatározzuk a. használt kommunikációs stílust.
Helyzet elemzése & célok kitűzése
A jelenlegi közösségi média marketing helyzeted elemzése nélkülözhetetlen a releváns célok felállításához és az előrelépéshez.
A helyzetelemzés során
- tisztázzuk márkád üzenetét,
- áttekintjük a jelenlegi INTERAKCIÓID mutatóit
- elemezzük versenytársaid tevékenységét.
Ezt követően közösen felállítjuk az elérendő célokat, amelyekhez határidőket rendelünk. A célok kitűzése után következik a stratégia megtervezése és megvalósítása.
Stratégia megtervezése & megvalósítása
A közösségi média stratégia megalkotásához négy fontos tényezőre van szükségünk. A márkád egyedi üzenetére, célcsoportod paramétereire, jelenlegi social media aktivitásod eredményeire és a kitűzött céljaidra
- kik a követőid és ki a célközönséged,
- milyen tartalmak működtek eddig a legjobban és mit szeretne a közönséged leginkább látni a márkáddal összefüggésben,
- mi az, amit a versenytársaid jól csinálnak és ebből okulva hogyan szerezhetünk versenyelőnyt.